tisdag 20 maj 2014

Sommarlov



Nu är det bara en vecka kvar tills det blir sommarlov. Sen kan man officiellt säja att det är sommar ;) Har redan startat min sommar med att sola. Både lörda och söndag hemma i Sibbo och igår på stranden här i Ekenäs. Det harmar att man måst sitta på lektion när det är så fint väder ute men vad kan man till det? Som tur är det inte så många dagar och lektioner kvar.
Imorgon har jag prov i "servicesystemet för social- och hälsovårdsbranschen" men man får ha med materialet så ingen fara. Vi tar det Hakuna Matata ;)
Imorgon ska jag också få färdigt mitt engelska slutprojekt (en ordlista på 20 ord kvar) och mitt finska slutprojekt (arbete om pneumothorax).
Igår var vi ute på baksidan och spelade fotboll, bästa kvällen på länge. I alla fall här i Ekenäs. Det var riktigt roligt men nu har man lite ömmande ben.
Idag fick jag veta vad Lillprinsessan (kusins barn) blir och heta och så hade dom bestämt att jag ska bli gudmor till henne <3
Jag var också och se hur K har det i sin nya kämppä.
Borde också satsa på att göra skoluppgifter men nettin stängs just av och jag kan göra dom i morgon på min håltimme.

Sökte några nya filmer som man skulle kunna se men han ju inte idag. Får se om jag hinner kolla dem imorgon eller så far man och sola istället. Har inte ännu hunnit och simma men var och känna på vattnet igår så jag tror jag behåller vinterpälsen på ännu par månader ;P

Kanske man ska se denna imorgon ;D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar